Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 11 až 13 z 13

Téma: Senátor

  1. #11
    Moderátor Avatar uživatele Maťec
    Založen
    23.07.2008
    Příspěvky
    4 774

    Standardní

    Druhý senátor se zachová dle situace. Pokud jde z doprovodem, a ve vesnici nic není/je málo vojska, tak vesnici přebere znovu. Pokud narazí na obranu, zemře. Pokud jdou oba v jednom utoku, tak jeden vesnici přebere, druhý ve vesnici zůstane se zbytkem vojska jako podpora.
    Nemám rád zrádce, podrazáky a lidi, co mi opravují pravopisné chyby


    Jsem v T-důchodu, odpovědi ohledně T4 tak berte s (značnou) rezervou

  2. #12

    Standardní

    Sorry, ze vytahuju takhle starej thread. Ale kdyz teda vesnici preberu dvakrat, odectou se mi i dvakrat kulturni body?

  3. #13
    Avatar uživatele merlouska
    Založen
    07.06.2007
    Bydliště
    tady a tam
    Příspěvky
    4 610

    Standardní

    ne, kulturni body jsou vazane na pocet vesnic, nikoli na pocet prebrani
    ¿sǝpoʇsnɔ sosdı ʇǝıpoʇsnɔ sınb

    Ja nemam multak, ten druhy ucet hraje muj pes!!!

Podobná témata

  1. Senátor
    Autor ?????????? v sekci Otázky k T3
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 30.11.2007, 15:32
  2. senátor
    Autor ondrasehnoutka v sekci Otázky k T3
    Odpovědí: 5
    Poslední příspěvek: 29.11.2007, 21:53
  3. 2 senátoři?
    Autor robajs v sekci Otázky k T3
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 29.11.2007, 16:45
  4. senátor
    Autor zdenek.b.1 v sekci Otázky k T3
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 14.11.2007, 21:12

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete přidávat odpovědi
  • Nemůžete přidávat přílohy
  • Nemůžete editovat své příspěvky
  •