Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 15

Téma: Přebrání vesnice 2

  1. #1

    Standardní Přebrání vesnice 2

    Zdravím,ještě byc hse zeptal přebírám vesnici ze své první vesnice,kde mám rezidenci na 20 levlu( jeden volný slot),teď když si postavím dva kmenové vůdce a vesnici zaberu,tak mi jeden zmizí a druhej zůstane,předpokládám?Nicméně mě zajímá k čemu mi pak ten jeden vůdce bude,když už nemůže přejmout další vesnici,dá se to nějak využít?

  2. #2

    Standardní

    pokud máš jen jeden volný slot, půjde vycvičit jen jeden kmenový vůdce

  3. #3

    Standardní

    jn lenze ak si spravis palac na 20 ak mozes uobyt 3 kecalov poom palac zbras a das am rezku a mas 3 kecalov a 2 volne soly

  4. #4

    Standardní

    Mám ještě jeden dotaz ohledně tohoto... A to, že když si vycvyčím kmen. vůdce (/senátora/náčelníka), tak abych překecal další vesnici a převzal ji potřebuju kulturní body?

  5. #5
    Avatar uživatele merlouska
    Založen
    06.06.2007
    Bydliště
    tady a tam
    Příspěvky
    4 610

    Standardní

    jiste ze ano
    ¿sǝpoʇsnɔ sosdı ʇǝıpoʇsnɔ sınb

    Ja nemam multak, ten druhy ucet hraje muj pes!!!

  6. #6
    Moderátor Avatar uživatele Maťec
    Založen
    23.07.2008
    Příspěvky
    4 774

    Standardní

    počet kulturních bodů udává maximální počet vesnic, které můžeš mít. To, jak je získáš je zcela na tobě.
    Nemám rád zrádce, podrazáky a lidi, co mi opravují pravopisné chyby


    Jsem v T-důchodu, odpovědi ohledně T4 tak berte s (značnou) rezervou

  7. #7

    Standardní

    Pokud přebíráš svojí vesnici, tak kb nepotřebuješ :-)

  8. #8

    Standardní

    neviete mi poradiť, že ak dedinu nepreberie náčelník z dediny z ktorej som to plánoval ale iný... dá sa to ešte nejako otočiť???

  9. #9

    Standardní

    Dá se poslat znovu náčelník z vesnice, ze které jsi to chtěl přebrat (protože ti normálně přežije), takže jde vlastně jen o jednu otočku. Svoji ves si můžeš přebrat kdykoli.
    Zůstanou ti jen ztráty v podobě jednoho náčelníka, který to přebral prvně.

  10. #10
    Moderátor Avatar uživatele Maťec
    Založen
    23.07.2008
    Příspěvky
    4 774

    Standardní

    všichni náčelníci jsou si rovni. Každý může zabrat stejnou vesnici jako ostatní (pouze je vyjímka pro zabírání vesnice náčelníkem vystaveným právě v této vesnici, tedy že z vesnice A nelze vesnic A přebrat). Pouze je třeba (opakovanými utoky s náčelníkem) snižovat loajalitu, vesnice je přebrána v okamžiku, kdy loajalita klesne na 0%.

    Zde ale pozor, při přebrání vesnice se anulují veškeré výzkumy a vylepšení, rozpouští se jednotky ve vesnici vycvičené (nezávisle na jejich aktuálním umístění), padá zeď a pokud zabíráš vesnici hráče s (citelně) menší populací, ztrácíš 1 uroveň všech budov a polí. (toto platí i pro přebírání vlastních vesnic, zde je jediná uleva, že není zapotřebí mít kulturní body pro další expanzi, na rozdíl od zabírání vesnic jiného hráče)
    Nemám rád zrádce, podrazáky a lidi, co mi opravují pravopisné chyby


    Jsem v T-důchodu, odpovědi ohledně T4 tak berte s (značnou) rezervou

Podobná témata

  1. Přebrání vesnice
    Autor van Basten v sekci Otázky k T3
    Odpovědí: 5
    Poslední příspěvek: 26.04.2008, 14:44
  2. Přebrání vesnice
    Autor Watchick v sekci Otázky k T3
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 22.03.2008, 07:06
  3. Přebrání vesnice
    Autor .:Choosen:. v sekci Otázky k T3
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 28.12.2007, 19:58
  4. Přebrání vesnice
    Autor Messi1 v sekci Otázky k T3
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 24.12.2007, 14:17
  5. přebrání vesnice
    Autor cheondervara v sekci Otázky k T3
    Odpovědí: 1
    Poslední příspěvek: 29.08.2007, 10:24

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete přidávat odpovědi
  • Nemůžete přidávat přílohy
  • Nemůžete editovat své příspěvky
  •