Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Téma: účinek dvou artefaktů

  1. #1

    Standardní účinek dvou artefaktů

    ahoj, když zapnu Architektovo malé tajemství V (‎‭‭4‬×‬‎) a současně Architektovo velké tajemství II (‎‭‭3‬×‬‎) , tak se účinky sčítají nebo násobí ?
    Ví to někdo ?
    Je to 7x nebo 12x ?

  2. #2

    Standardní

    Citace Původně odeslal Tyfon Zobrazit příspěvek
    ahoj, když zapnu Architektovo malé tajemství V (‎‭‭4‬×‬‎) a současně Architektovo velké tajemství II (‎‭‭3‬×‬‎) , tak se účinky sčítají nebo násobí ?
    Ví to někdo ?
    Je to 7x nebo 12x ?
    malej na ves 4x v té vsi,jinak účinek na účet 3x bych řekl násobení.....

  3. #3
    Avatar uživatele merlouska
    Založen
    06.06.2007
    Bydliště
    tady a tam
    Příspěvky
    4 610

    Standardní

    Pokud na vesnici působí dva stejné artefakty, tak funguje pouze artefakt, který má účinek na vesnici (tzv. malý artefakt). Bonusy artefaktů se nesčítají.
    http://answers.travian.cz/?aid=90#go2answer
    ¿sǝpoʇsnɔ sosdı ʇǝıpoʇsnɔ sınb

    Ja nemam multak, ten druhy ucet hraje muj pes!!!

  4. #4

    Standardní

    Ahoj merlouska, díky za odpověď. Ten odkaz je ale k nápovědě pro normální server, jenže já hraju RoAx2, a tam ta nápověda vůbec nesedí:
    "Vlastnosti artefaktů
    Každý hráč může vlastnit 3 artefakty, z toho maximálně jeden s účinkem na celý účet.
    Více artefaktů může získat pouze přebráním vesnice, ve které se artefakt nachází. V tomto případě budou aktivní pouze 3 nejstarší artefakty, z toho 1 unikátní či s účinkem na celý účet.
    Pokud na vesnici působí dva stejné artefakty, tak funguje pouze artefakt, který má účinek na vesnici (tzv. malý artefakt). Bonusy artefaktů se nesčítají."

    V RoAx2 nikdo artefakty nezískává přebráním vesnic atd.
    Kde je nápověda pro RoAx2 ?

  5. #5
    Avatar uživatele merlouska
    Založen
    06.06.2007
    Bydliště
    tady a tam
    Příspěvky
    4 610

    Standardní

    Ten princip je porad stejny. Pokud na nejakou vesnici muzou pusobit dva artefakty v jednu chvili, funguje porad jen ten silnejsi (tzn. zpravidla ten s ucinkem na vesnici).
    ¿sǝpoʇsnɔ sosdı ʇǝıpoʇsnɔ sınb

    Ja nemam multak, ten druhy ucet hraje muj pes!!!

Podobná témata

  1. Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 23.02.2012, 22:14
  2. Umístění artefaktů
    Autor Snipermast v sekci Otázky k T3
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 13.01.2010, 17:20
  3. Zboření HB-účinek
    Autor vasa11 v sekci Otázky k T3
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 27.07.2009, 11:08
  4. 2x kmenový vůdce-účinek
    Autor K.I.N.G TIME v sekci Otázky k T3
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 03.07.2008, 17:33
  5. účinek velkých slavností
    Autor firejack v sekci Otázky k T3
    Odpovědí: 1
    Poslední příspěvek: 08.09.2007, 12:01

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete přidávat odpovědi
  • Nemůžete přidávat přílohy
  • Nemůžete editovat své příspěvky
  •