Stránka 1 z 5 123 ... PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 41

Téma: Travian 3x Opětovný výpadek

  1. #1

    Založen
    19.09.2007
    Bydliště
    bukovany
    Příspěvky
    298

    Standardní Travian 3x Opětovný výpadek

    Zdravim

    chci nahlasit opětovný výpadek CZ3x nejprve se prestaly vracet jednotky a docházet útoky a následne to začalo nekolika z nas psát http://www.imgup.cz/image/Q2o ostatnim jde jen náhled vesnice a používání zlatek

    Pelda

  2. #2

    Standardní

    Tak isto hlasime tu istu chybu , a o5 idu na nasu alianciu utoky , neviem ci to uz mame povazovat za nahodu . Ale zase ziadne info o vypadku. Urobte si v tom poriadok . A budeme ziadat nahradu za kazdu stratenu jednotku alebo padnutu budovu . A to navratenim a je mi jedno ako to robite a ci to robite . Je to vas problem nie nas . Starajte sa poriadne o Vas server.

  3. #3

    Založen
    19.09.2007
    Bydliště
    bukovany
    Příspěvky
    298

    Standardní

    Na nas naštesti utoky již nejdou, ale mame docela solidni minusy a posilani surovin prestalo fungovat ..

  4. #4

    Standardní

    to zásobování obilkem u minusových vesnic je ted asi pro mě největší problém.

  5. #5

    Standardní

    Donar bohužiaľ jednotky ti nevrátia, lebo sú .... rovnako sme žiadali od Blacka jednotky vrátiť pri minulom výpadku a prd nám to pomohlo... citujem doslova : > Multihunter napsal:

    > Ahoj P&P,
    >
    > je nam lito vypadku, ale utoky probehnute behem takovych vypadku nemenime a neovlivnujeme. Z naseho pohledu maji vsichni stejne podminky co se tyce nedostupnosti serveru a proto na problem hledime jako na smulu.
    > Je nasi snahou udrzet servery na 100% v provozu, nicmene technicke problemy se muzou objevit a proto 100% zarucit nemuzeme.
    > Omlouvam se za vznikle potize a dekuji za pochopeni.
    >
    > S pozdravem
    > Black
    > Travian Community Manager

    Takže vraj smola... tieto výpadky odrádzajú ešte tých pár aktívnych hráčov a to by si mali uvedomiť.

    Pifkar

  6. #6

    Standardní

    hlásím CZ 5 také výpadek nemohu stavět, jednotky jsou v útoku snad to rychle opraví MH nejde psát

  7. #7

    Standardní

    o minusoch ani nevravim , mame velmi pekny minus v osade , obchodnici stoja atd.... Je to super ze tu mame nejaku odpoved , aka je to chyba . Aka bude naprava a ci sa natom pracuje .. Atd... Dakujeme TT ze si svoju pracu robite zodpovedne

  8. #8
    Avatar uživatele merlouska
    Založen
    06.06.2007
    Bydliště
    tady a tam
    Příspěvky
    4 610
    ¿sǝpoʇsnɔ sosdı ʇǝıpoʇsnɔ sınb

    Ja nemam multak, ten druhy ucet hraje muj pes!!!

  9. #9

    Standardní

    mě štve to že jsem v zač ochraně a právě jsem vyslala svůj první větší off útok šla jsem přes ě hodiny holt smůla no

  10. #10

    Standardní

    k tomu čo sa na tomto servery deje sa už ani nebudem radšej vyjadrovať lebo je to katastrofa a ešte som nič také nezažil naozaj medajlu pre vás ... buď to klamné info alebo lepšie žiadne ... malo to byť minulý týžden v pondelok a od vtedy ani nič ... ako si sa to tam asi nikomu nechce riešiť )) ale ved ono to príde až ďalší speed budete mať o 500 ludí menej : ) tu už ani dalšia nová vezria nepomôže ...

Podobná témata

  1. [8. 7. 2015] Výpadek kvalifikačního serveru tx2.travian.cz
    Autor merlouska v sekci Informace o serverech
    Odpovědí: 0
    Poslední příspěvek: 07.07.2015, 22:06
  2. Výpadek CZ1
    Autor Black v sekci Oznámení